ID: 22776
Front-office medewerker Bouw-en woningtoezicht
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Bouwselect zoekt voor een gemeente in de provincie Groningen een Front-Office medewerker op het loket bouw- en woningtoezicht. Het betreft hier een aanstelling tussen de 0,8-1,0 FTE.
Functieomschrijving
In deze functie doe je o.a. de volgende taken:
- Je verstrekt informatie aan stakeholders ( inwoners en bedrijven) over o.a. bestemmingsplannen, bouwaanvragen, meldingen, sloop- en reclameaanvragen
- Je toetst aanvragen aan bestemmingsplannen
- Je coördineert adviezen van diverse backoffice- afdelingen (intern en extern) en bewaakt de voortgang en informeert belanghebbenden over de voortgang van het proces
- Je bent verantwoordelijk voor de intake, (voor) behandeling en tijdige afdoening van aanvragen voor o.a. bouw-, sloop-, monument- en reclamevergunningen en functie wijzigingen van gebouwen. Dit doe je onder tijdsdruk aangezien je rekening moet houden met de wettelijke termijnen voor het verlenen van vergunningen
Uiteraard is dit maar een "kleine" opsomming van de taken die voor jou klaarliggen, in een persoonlijk gesprek leggen wij graag meer uit!
Functie-eisen
Om voor deze functie in aanmerking te komen beschik je in ieder geval over:
- Een HBO- opleiding richting Bouwkunde
- Enige werkervaring bij een gemeente
- Goed gevoel voor bestuurlijke verhoudingen
- Kennis van het Bouwbesluit
- Je weet hoe bestemmingsplannen eruit zien en je kan hier vergunningen aan toetsen
Sollicitatieprocedure
Tim Verweel
050-5774375
Bouwselect zoekt voor een gemeente in de provincie Groningen een Front-Office medewerker op het loket bouw- en woningtoezicht. Het betreft hier een aanstelling tussen de 0,8-1,0 FTE.
Functieomschrijving
In deze functie doe je o.a. de volgende taken:
- Je verstrekt informatie aan stakeholders ( inwoners en bedrijven) over o.a. bestemmingsplannen, bouwaanvragen, meldingen, sloop- en reclameaanvragen
- Je toetst aanvragen aan bestemmingsplannen
- Je coördineert adviezen van diverse backoffice- afdelingen (intern en extern) en bewaakt de voortgang en informeert belanghebbenden over de voortgang van het proces
- Je bent verantwoordelijk voor de intake, (voor) behandeling en tijdige afdoening van aanvragen voor o.a. bouw-, sloop-, monument- en reclamevergunningen en functie wijzigingen van gebouwen. Dit doe je onder tijdsdruk aangezien je rekening moet houden met de wettelijke termijnen voor het verlenen van vergunningen
Uiteraard is dit maar een "kleine" opsomming van de taken die voor jou klaarliggen, in een persoonlijk gesprek leggen wij graag meer uit!
Functie-eisen
Om voor deze functie in aanmerking te komen beschik je in ieder geval over:
- Een HBO- opleiding richting Bouwkunde
- Enige werkervaring bij een gemeente
- Goed gevoel voor bestuurlijke verhoudingen
- Kennis van het Bouwbesluit
- Je weet hoe bestemmingsplannen eruit zien en je kan hier vergunningen aan toetsen
Sollicitatieprocedure
Tim Verweel
050-5774375