ID: 22515
schakelbrommer rieju mrt derbi aprilia
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
beste bezoeker,
hierbij bied ik mijn rieju mrt sm uit 2009 aan.
ik heb deze brommer gekocht als opknapper en heb hem helemaal inorde gemaakt
op de brommer zat een 50cc snel die helaas was vastgelopen
ik heb toen voor de brommer nieuw gereviseerd blok gekocht die nu ongeveer 1200 km heeft gereden. het oude blok zit er uiteraard gewoon bij. er zitten nu all road banden op met goed profiel ik heb er ook nog een extra setje zomer banden bij ook met goed profiel.
brommer heeft recent een nieuwe uitlaat gekregen namelijk een yasuni racing met keurmerk (dus legaal in nederland) er zit een nieuw rood sportstuur op. verder heb ik nog 2 extra caberatuers erbij van doppler een 16mm en een 17,5 mm originele uitlaat zit er uiteraard gewoon bij. brommer is goed onderhouden. heeft een regina ketting erop zitten bijna gloed nieuwe wiellagers. ik doe de brommer weg omdat ik voor een auto aan het sparen ben.
bieden mag maar houd het wel netjes, KOOPJES JAGERS NIET GEWENSD.
mvg kylian
hierbij bied ik mijn rieju mrt sm uit 2009 aan.
ik heb deze brommer gekocht als opknapper en heb hem helemaal inorde gemaakt
op de brommer zat een 50cc snel die helaas was vastgelopen
ik heb toen voor de brommer nieuw gereviseerd blok gekocht die nu ongeveer 1200 km heeft gereden. het oude blok zit er uiteraard gewoon bij. er zitten nu all road banden op met goed profiel ik heb er ook nog een extra setje zomer banden bij ook met goed profiel.
brommer heeft recent een nieuwe uitlaat gekregen namelijk een yasuni racing met keurmerk (dus legaal in nederland) er zit een nieuw rood sportstuur op. verder heb ik nog 2 extra caberatuers erbij van doppler een 16mm en een 17,5 mm originele uitlaat zit er uiteraard gewoon bij. brommer is goed onderhouden. heeft een regina ketting erop zitten bijna gloed nieuwe wiellagers. ik doe de brommer weg omdat ik voor een auto aan het sparen ben.
bieden mag maar houd het wel netjes, KOOPJES JAGERS NIET GEWENSD.
mvg kylian