ID: 20932
Seat Arosa Signo 1.4 44KW 2003 Zwart
€1.895,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Leuke en sportieve Seat Arosa Signo1.4 ter overname.
Auto is ruim twee jaar met veel plezier in ons bezit geweest als 2e auto en mag nu iemand anders van A naar B brengen. Per jaar is er door ons zo'n 6.000 probleemloze kilometers mee gereden. Elk jaar heeft de Arosa een preventief onderhoudsbeurt gehad bij onze vaste garage.
Wat krijgt u voor uw geld?
• zeer nette auto met wat lichte gebruikersschade (zie foto's)
• originele instructieboekjes/onderhoudsboekjes inclusief alle facturen
• origineel 2 sleutels
• alle vier de banden zijn nog in uitstekende kwaliteit (vorig jaar vervangen)
• originele Remus midden uitlaat
• originele lichtmetalen velgen van Seat
• sportieve zwart met rode bekleding zonder vlekken
• electrische ramen
• electrisch verstelbare spiegels
• Pioneer autoradio
• reserveband inclusief krik en sleutel
• kilometerstand 141.216 km
• Distributieriem bij 71.000 km vervangen (december 2010)
Al met al wacht deze zeer nette, sportieve en zuinige auto op een nieuwe eigenaar.
Heb je interesse dan kun je me het beste bellen.
groet Hans
Auto is ruim twee jaar met veel plezier in ons bezit geweest als 2e auto en mag nu iemand anders van A naar B brengen. Per jaar is er door ons zo'n 6.000 probleemloze kilometers mee gereden. Elk jaar heeft de Arosa een preventief onderhoudsbeurt gehad bij onze vaste garage.
Wat krijgt u voor uw geld?
• zeer nette auto met wat lichte gebruikersschade (zie foto's)
• originele instructieboekjes/onderhoudsboekjes inclusief alle facturen
• origineel 2 sleutels
• alle vier de banden zijn nog in uitstekende kwaliteit (vorig jaar vervangen)
• originele Remus midden uitlaat
• originele lichtmetalen velgen van Seat
• sportieve zwart met rode bekleding zonder vlekken
• electrische ramen
• electrisch verstelbare spiegels
• Pioneer autoradio
• reserveband inclusief krik en sleutel
• kilometerstand 141.216 km
• Distributieriem bij 71.000 km vervangen (december 2010)
Al met al wacht deze zeer nette, sportieve en zuinige auto op een nieuwe eigenaar.
Heb je interesse dan kun je me het beste bellen.
groet Hans