ID: 240
Subaru Impreza 2.0 GT Turbo(55000km op de motor)
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bij deze verkoop ik met toch wel een beetje pijn in mijn hart mijn subaru. Ik heb de auto nu een half jaartje in bezit. De reden waarom ik hem in de verkoop zet is omdat ik er zelf geen tijd meer voor hebt i.v.m een drukke baan en drie kinderen.Ik heb hem vorig jaar gekocht van een automonteur die er behoorlijk veel tijd en geld ingestoken heeft.De reden voor zijn verkoop was omdat hij voor een sti ging.Hij heeft de auto ook 8 jaar in bezit gehad. Bij 169000 km is er een gereviseerde motor ingegaan van NMB revisie motoren, deze zijn gespecialiseerd in subaru motoren. Met die motorvervanging is er ook een nieuwe turbo, een gereviseerde versnellingsbak en stage 2 Exedy koppeling gemonteerd. Onderhoud: De auto is altijd zeer goed onderhouden, de motorolie wordt elke 10000km ververst en de bougies elke 20000km. De distributie riem, spanner, waterpomp en multiriemen zijn 8000km geleden vervangen(2016). alsmede de voor banden (dunlop sport) en ook de achterbanden zijn nog niet zo oud +-7mm, de remblokken en remschijven (geventileerd en geperforeerd). er zijn gereviseerde 4 pods rode remklauwen gemonteerd en de auto heeft een gote beurt gehad incl bougies en bougie kabels. De achterremmen zijn 1,5 jaar oud. Tuning en opties: De motor is geleverd met sterkere/hardere krukaslagers. De turbo is nog standaard en is afgesteld op een veilige 1 bar turbodruk. Er zit een HKS openluchtfilter met flexibele inlaat tot turbo op en een HKS blowoffvalve. Een grote intercooler aan de voorzijde met het bijbehorende chrome buizenstelsel. Naar mijn weten is hij niet gechipt (of dit moet bij de vorige eigenaar zijn gebeurt?) dus nog erg veel mogelijk! Er zit een 3inch uitlaat onder met aan de voorzijde een race kat (200cells) en in de achterdemper zit een klep waarmee het geluid helemaal tot stil gezet kan worden met een afstandsbediening, dit is erg handig als je een woonwijk in rijdt of politie tegenkomt vanwege de behoorlijke roffel die uit de uitlaat komt:-) Verdere opties:
-KN afstelbare race schokdempers.
-turbotimer (zodat de motor 30 sec blijft lopen nadat je uitstapt.
-Viper alarm klasse 3 met starten op afstand met de afstandsbediening.
-Heldere koplampen
-Led zij-richtingaanwijzers.
-Carbon look achterlichten met led verliching.
-Carbon motorkap van het merk Seibon.
-Carbon spoiler.
-Bumperkit.
-zijschermen met luchtinlaat.
-Geblendeerde achterramen.
-OZ suprsprint lichtmetalen 17inch velgen met dunlop en vredestein banden.
-MOMO race stuur.
-3x extra meters in het midden, olie temperatuur, accu en luchtvolume
-2x extra meters links tegen a-stijl in carbonlook behuizing, turbodruk en air/fuel ratio.
-Er zit een mooi geluidssysteem in met subwoofer(polk audio), versterker (rockford fosgate), hoedenplank speakers en radio/cdspeler (LG). Er zijn zeker nog wat opties niet benoemd maar deze zullen wel naar boven komen wanneer u de auto komt bekijken. Een bekend minpunt is de roestvorming bij de wielkasten en ook het dak.Die heb ik zelf proffesioneel laten aanpakken door een autoschadebedrijf in Katwijk(€2600. voor de rest is de auto in 100% goede technische staat en echt heerlijk om in te rijden. De vorige eigenaar is afgelopen wintersport er nog mee naar Oostenrijk gereden en ik rij er voor de rest alleen in de weekenden mee. Een dus erg betrouwbare auto die mij nog nooit in de steek heeft gelaten. p.s ik heb nog een nieuwe reserve exedy stage 2 koppelingset liggen voor deze auto,die krijg je er bij de aankoop gewoon bij.
Ook zit er een nieuw voorraam in en 2 maanden geleden is de accu vervangen.
-KN afstelbare race schokdempers.
-turbotimer (zodat de motor 30 sec blijft lopen nadat je uitstapt.
-Viper alarm klasse 3 met starten op afstand met de afstandsbediening.
-Heldere koplampen
-Led zij-richtingaanwijzers.
-Carbon look achterlichten met led verliching.
-Carbon motorkap van het merk Seibon.
-Carbon spoiler.
-Bumperkit.
-zijschermen met luchtinlaat.
-Geblendeerde achterramen.
-OZ suprsprint lichtmetalen 17inch velgen met dunlop en vredestein banden.
-MOMO race stuur.
-3x extra meters in het midden, olie temperatuur, accu en luchtvolume
-2x extra meters links tegen a-stijl in carbonlook behuizing, turbodruk en air/fuel ratio.
-Er zit een mooi geluidssysteem in met subwoofer(polk audio), versterker (rockford fosgate), hoedenplank speakers en radio/cdspeler (LG). Er zijn zeker nog wat opties niet benoemd maar deze zullen wel naar boven komen wanneer u de auto komt bekijken. Een bekend minpunt is de roestvorming bij de wielkasten en ook het dak.Die heb ik zelf proffesioneel laten aanpakken door een autoschadebedrijf in Katwijk(€2600. voor de rest is de auto in 100% goede technische staat en echt heerlijk om in te rijden. De vorige eigenaar is afgelopen wintersport er nog mee naar Oostenrijk gereden en ik rij er voor de rest alleen in de weekenden mee. Een dus erg betrouwbare auto die mij nog nooit in de steek heeft gelaten. p.s ik heb nog een nieuwe reserve exedy stage 2 koppelingset liggen voor deze auto,die krijg je er bij de aankoop gewoon bij.
Ook zit er een nieuw voorraam in en 2 maanden geleden is de accu vervangen.