De gratis Advertentie site van Amsterdam en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Amsterdam en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Autos
  3. Oldtimers
ID: 20647

Triumph Bonneville 1969 eigenbouw

€3.500,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

Flathead62
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Eigenbouw kenteken RDW van 2003, blok uit 1969
StarTwin Loenen Triumph Bonneville 650
Frame van StarTwin, Tank: HD Superglide, Voorvork: Yamaha crosser
Uitlaatbochten: sweptback pipes Rickman Triumph 1969, Uitlaatsterren: Triton wegracer, Uitlaatdempers: zelfbouw VW Kever
Ontsteking: Boyer Powerbox (geen accu nodig maar zit eentje in voor het licht)
Motorblok: Bonneville 650cc gepolijst met een pre-unit look
Kop: nieuwe klepgeleiders en BMW kleppen, klepveren, zittingen (StarTwin), etc. etc.
Vorig jaar van de eerste eigenaar/bouwer gekocht, alle RDW docs nog erbij. Hij heeft hem echt zeer mooi met leuke details afgewerkt.
Tot mijn grote spijt moet ik hem verkopen, loopt geweldig maar ik kan maar niet wennen aan die rechtse versnelling en 1 omhoog rest omlaag. Niet vragen naar bodemprijs, bieden doe je maar als je hem gezien hebt.

  • Introduction
  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy