De gratis Advertentie site van Amsterdam en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Amsterdam en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Autos
  3. Honda
ID: 12947
Advertentie ID: #12947 is toegevoegd aan uw verlanglijst.

Honda Goldwing 1200 1987 gereviseerd blok 4000 km

€1.999,99

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

Bo
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Honda Goldwing 1200 Interstate 1987 zijnde het laatse bouwjaar van de 1200. Begin vorige jaar een gereviseerd blok onder gegaan (Nota aanwezig). Na plaatsing blok 4000 km ( 3100 ml) gereden. Accu jaar oud. Loopt als een zonnetje. Verbruik 1:17 liter per 100km. Alle electronica is getest en oke bevonden. Nooit overspoten dus originele lak met poetssporen (patina). Foto's zeggen genoeg. 30+ jaar "jong" dus 30 euro wegenbelasting per jaar. Motor moet dan alleen gestald worden vanaf 1 november t0t 1 maart. Rijden het gehele jaar kost 135 euro. Einde uitleg. Kijk en vergelijk. Heerlijk motorrijden.

Reden verkoop: Ik hou ook van autorijden en heb een leeftijd bereikt om na 40+ jaren te beseffen dat motorrijden echt een beetje weer afhankelijk is (heb ik tot voorkort nooit aan gedacht). Daarom heb ik een cabriolet gekocht. Een auto maar open en toch een beetje het gevoel van vrijheid en ruimte!. Zeker geen helm op bij 30 graden op je harses!!!

Vragen ..... mail mij aub.

  • Introduction
  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy