ID: 17369
Volvo V70 2.4T, LPG G3, lage KM Stand in Zeer nette staat
€6.250,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bij deze verkoop ik mijn Volvo v70 2.4T uit 2001. Het is een zeer nette wagen die helaas plaats gaat maken voor wat kleiners. De wagen is voorzien van lederen bekleding, cruise control en een pioneer 2din audiosysteem twv 1000 euro met een zeer goed navigatiesysteem en bluetooth. Mogelijkheid tot een backup camera is mogelijk. Er zitten 16 inch velgen onder met all season Vredestein Quatrac 5 banden. Gekozen voor veel comfort.
Wat is er allemaal aan onderhoud gedaan? Bij 213.000 is er een nieuwe Vogels LPG G3 installatie ingebouwd. Deze heeft dus nog meer dan 2 jaar garantie. Waarde 1800 euro. Verbruik ligt 1 op 10. Wegenbelasting is maar 92 euro per maand op LPG G3. Goedkoper dan menig V70. Gewicht is maar 1406 kilo.
Bij 216.000 is de automaatbak geflushed. De Volvo heeft een air intake gehad bij 220000 en de distributieset is bij 221000 geleden vervangen en heeft toen ook een grote beurt gekregen.De kilometerstand is momenteel 225,xxx. Het serviceboekje is netjes bijgehouden met rekeningen. Extra onderdelen zijn aanwezig, zoals kleine interieur delen en bobines etc.
Ideaal als reiswagen, voor het gezin, zakelijke auto of youngtimer!
Voor verdere vragen kunt u mij nog altijd een mailtje sturen.
Wat is er allemaal aan onderhoud gedaan? Bij 213.000 is er een nieuwe Vogels LPG G3 installatie ingebouwd. Deze heeft dus nog meer dan 2 jaar garantie. Waarde 1800 euro. Verbruik ligt 1 op 10. Wegenbelasting is maar 92 euro per maand op LPG G3. Goedkoper dan menig V70. Gewicht is maar 1406 kilo.
Bij 216.000 is de automaatbak geflushed. De Volvo heeft een air intake gehad bij 220000 en de distributieset is bij 221000 geleden vervangen en heeft toen ook een grote beurt gekregen.De kilometerstand is momenteel 225,xxx. Het serviceboekje is netjes bijgehouden met rekeningen. Extra onderdelen zijn aanwezig, zoals kleine interieur delen en bobines etc.
Ideaal als reiswagen, voor het gezin, zakelijke auto of youngtimer!
Voor verdere vragen kunt u mij nog altijd een mailtje sturen.