ID: 22061
KAWASAKI ZZR 600 D - 1992 - 41000km - Veel nieuw - Top staat
€1.150,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Wegens beeindigen hobby te koop: Mijn kawasaki ZZR 600 D uit 1992. In goede staat en helemaal klaar voro het seizoen!
Vorig jaar voorzien van:
Voor de rest loopt de motor als een zonnetje en heeft nu pas 41000 km gelopen. De motor is voorzien van handvat verwarming en komt met zowel open dempers als de orginele dempers. Verder is ook het orginele gereedschapsetje nog aanwezig.
De motor zelf is strak. Zoals op de fotos te zien is hij donker rood metallic en is hij alleen voorzien van kasasaki stikkers. geen gekke overdreven paarze teksten met zzr erop of iets dergelijks. Het scherm is getint maar wel mogelijk om doorheen te kijken.
De zwakke plek van de motor is orginele uitlaat van kawasaki die roesten door. Deze is anderhalf jaar terug vervangen door een gloednieuwe RVS uitlaat dus de zwakke plek is al opgelost en gaat geen problemen opleveren. Verder zitten er wat krasjes op de spiegels dit komt door de poort waar ik doorheen moest om de motor binnen te zetten. Heel zonde.
De motor is bijna 5 jaar in mijn bezit geweest en ik heb hem altijd goed voor gezorgd en onderhouden.
Voor meer informatie reageer gerust.
(Overigens, ik ga helemaal stoppen met motorrijden. Ik heb ook nog helmen, schijfremslot, een pak (normaal postuur 190 lang) te koop)
Vorig jaar voorzien van:
- Nieuwe Accu
- Niewe olie en filter
- Nieuw luchtfilter
- Nieuwe banden (voor en achter, Michelen Pilot Road 2)
- Nieuwe ketting en tandwielen
- Nieuwe voorvork keeringen
- Nieuwe remblokken
- Nieuwe RVS uitlaat (1 jaar eerder)
Voor de rest loopt de motor als een zonnetje en heeft nu pas 41000 km gelopen. De motor is voorzien van handvat verwarming en komt met zowel open dempers als de orginele dempers. Verder is ook het orginele gereedschapsetje nog aanwezig.
De motor zelf is strak. Zoals op de fotos te zien is hij donker rood metallic en is hij alleen voorzien van kasasaki stikkers. geen gekke overdreven paarze teksten met zzr erop of iets dergelijks. Het scherm is getint maar wel mogelijk om doorheen te kijken.
De zwakke plek van de motor is orginele uitlaat van kawasaki die roesten door. Deze is anderhalf jaar terug vervangen door een gloednieuwe RVS uitlaat dus de zwakke plek is al opgelost en gaat geen problemen opleveren. Verder zitten er wat krasjes op de spiegels dit komt door de poort waar ik doorheen moest om de motor binnen te zetten. Heel zonde.
De motor is bijna 5 jaar in mijn bezit geweest en ik heb hem altijd goed voor gezorgd en onderhouden.
Voor meer informatie reageer gerust.
(Overigens, ik ga helemaal stoppen met motorrijden. Ik heb ook nog helmen, schijfremslot, een pak (normaal postuur 190 lang) te koop)