ID: 25808
Advertentie ID: #25808 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Junior Casemanager
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
We zijn op zoek naar een enthousiaste collega voor onze klant, die een groep werkgevers telefonisch wil benaderen om dienstverlening af te nemen bij deze opdrachtgever. Je vind het leuk om het visitekaartje te zijn van het bedrijf. Je kan per direct aan de slag.
Bedrijfsomschrijving
Opdrachtgever is een informele groeiende organisatie die veel investeert in de ontwikkeling van haar medewerkers. Arbeidsvoorwaarden volgens marktconform salaris en flexibele werktijden en pensioenregeling.
Bedrijfscultuur
De volgende eigenschappen passen goed binnen onze bedrijfscultuur,
Functieomschrijving
Wat ga je doen? Als junior casemanager ben je verantwoordelijk voor het (telefonische) contact met de klant. Onze opdrachtgever is voor een deel van deze dossiers niet direct casemanager. Jouw taak bestaat uit het nabellen van dossiers en de klanten bekend te maken met de dienstverlening die opdrachtgever levert, met als doel de klanten te informeren en te enthousiasmeren over onze dienstverlening. Hiervoor ben je in staat te luisteren naar de wensen van de werkgevers, kun je snel schakelen en ben je in staat snel en zorgvuldig te handelen. Ervaring en affiniteit met bellen en een klantgerichte instelling zijn een pré.
Functie-eisen
Arbeidsvoorwaarden
De functie is in eerste instantie voor 7 maanden met mogelijkheden tot doorgroeien in een meer seniore functie.
Salaris is marktconform.
Bedrijfsomschrijving
Opdrachtgever is een informele groeiende organisatie die veel investeert in de ontwikkeling van haar medewerkers. Arbeidsvoorwaarden volgens marktconform salaris en flexibele werktijden en pensioenregeling.
Bedrijfscultuur
De volgende eigenschappen passen goed binnen onze bedrijfscultuur,
- Je hebt een zakelijke doch mensgerichte instelling;
- Je ben communicatief vaardig;
- Je bezit inlevingsvermogen en overtuigingskracht;
- Je hebt een pro-actieve instelling.
Functieomschrijving
Wat ga je doen? Als junior casemanager ben je verantwoordelijk voor het (telefonische) contact met de klant. Onze opdrachtgever is voor een deel van deze dossiers niet direct casemanager. Jouw taak bestaat uit het nabellen van dossiers en de klanten bekend te maken met de dienstverlening die opdrachtgever levert, met als doel de klanten te informeren en te enthousiasmeren over onze dienstverlening. Hiervoor ben je in staat te luisteren naar de wensen van de werkgevers, kun je snel schakelen en ben je in staat snel en zorgvuldig te handelen. Ervaring en affiniteit met bellen en een klantgerichte instelling zijn een pré.
Functie-eisen
- Ervaring met outbound bellen;
- Het vermogen om plannend en ordelijk te werk te gaan;
- Goede administratieve vaardigheden;
- Goede Nederlandse schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheden/gesprekstechnieken;
- Het zich kunnen conformeren om via werkinstructies en standaarden te werk te gaan;
- Pro-actieve instelling;
- Het kunnen signaleren van uitdagingen/kansen in relatie tot schadelastbeperking;
- Kennis op het gebied van wet- en regelgeving WVP is handig maar geen pré;
- Voor deze functie vragen wij geen specifieke opleidingseisen.
Arbeidsvoorwaarden
De functie is in eerste instantie voor 7 maanden met mogelijkheden tot doorgroeien in een meer seniore functie.
Salaris is marktconform.