ID: 26163
Advertentie ID: #26163 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
WIE 70 BIED KRIJGT DE JURK! Takchita kaftan marokkaanse jur
€75,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Lees de hele beschrijving aub goed door:
. (Bieden vanaf 70 euro!)Een hele mooie zwarte mobra kaftan takchita abiye abaya hennajurk marokkaanse jurk lebsa met gouden sfifa aakad en volbewerkt met strass, groen zilveren en champagne kleurige steentjes en witte parels . Kan met elke goudkleurige riem gedragen worden (zo'n riemtouwtje is te koop op o.a sfifashop voor een paar euro). zonder riem is het ook mooi te dragen. Maat S/M/kleine L ook nog. afmetingen: lengte van schouder tot grond is 150 cm en oksel tot oksel 54 cm.
Hij is wel eens gedragen, maar hij ziet er nog schitterend uit en daarnaast zitten de steentjes van deze jurk ook allemaal sterk vastgenaaid, dit heb ik goed gecontroleerd
Reserveren: het reserveren van de jurk is mogelijk. Daar vraag ik alleen wel alvast een aanbetaling van 25 euro voor. (Deze wordt dus niet terugbetaald in het geval achteraf de koop niet doorgaat zoals vooraf afgesproken)
Ook het kistje is te koop voor 25 euro, leuk als decoratie ( hennatafel ), hennadag of om bedankjes in te doen. Ook het perfecte cadeau voor een bruid.
Evt verzenden is op risico van de koper, al zal het goed ingepakt worden en gebeurt alleen met postnl (6,95) daarbij krijgt u dan een track and trace gemaild. Uiteraard heb ik meer leuke advertenties, neem een kijkje!
Hij is wel eens gedragen, maar hij ziet er nog schitterend uit en daarnaast zitten de steentjes van deze jurk ook allemaal sterk vastgenaaid, dit heb ik goed gecontroleerd
Reserveren: het reserveren van de jurk is mogelijk. Daar vraag ik alleen wel alvast een aanbetaling van 25 euro voor. (Deze wordt dus niet terugbetaald in het geval achteraf de koop niet doorgaat zoals vooraf afgesproken)
Ook het kistje is te koop voor 25 euro, leuk als decoratie ( hennatafel ), hennadag of om bedankjes in te doen. Ook het perfecte cadeau voor een bruid.
Evt verzenden is op risico van de koper, al zal het goed ingepakt worden en gebeurt alleen met postnl (6,95) daarbij krijgt u dan een track and trace gemaild. Uiteraard heb ik meer leuke advertenties, neem een kijkje!