ID: 26901
Advertentie ID: #26901 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Administratief medewerker schadeclaims
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Functieomschrijving
Opgewekt stap je uit je auto, tram, bus of van je fiets. Bij binnenkomst loop je langs de verse bonenmachine. Voordat je naar je werkplek gaat, tap je een heerlijk kopje koffie en lust je dat niet? Geen probleem, thee en chocolademelk hebben we ook!
Met de geur van verse koffie (thee of chocolademelk) start je werkdag. Jouw werkplek bevindt zich op de 3e verdieping en je werkt daar in een open kantooromgeving. Samen met de andere collegas ben jij verantwoordelijk voor het behandelen en verwerken van verschillende claims. Met jouw team ben jij een onderdeel van het Shared Service Center.
Je start je computer op en begint je dag met een korte dagstart, een staand overleg van 5 tot 10 minuten, met je directe collegas. Daar deel je kort hoe het met je gaat en vertel je over jouw bezigheden, positieve verwachtingen, knelpunten en prios voor de dag. Dan start je je dag! Wat er die dag op je pad gaat komen is een verrassing. Het leuke aan deze functie is de afwisseling en dat hij uitdagend is! Je beschikt over een hoge mate van zelfstandigheid en je wordt door je collegas ondersteund waar nodig.
Je opent de gezamenlijke mailbox en je begint meteen met het beoordelen van een schadeclaim. Een klant heeft een klein ongelukje gehad maar gelukkig was het niet zijn schuld. Daarom maak je een claim aan die je naar de verzekeraar van de veroorzaker stuurt. Je zorgt ervoor dat alle gegevens kloppen en controleert dit dan ook goed. Wanneer je alles hebt doorlopen verzend je de claim.
Na de lunch in het bedrijfsrestaurant en een wandeling met je collegas ben je voldoende opgefrist voor de middag. In de middag besteed je samen met je team aandacht aan een complexe vraag die is binnengekomen. Je hebt de calculaties gemaakt en deze bespreek je. De deadline is volgende week, spannend! Voordat je naar huis gaat sluit je de dag af met je collegas.
Jouw persoonlijkheid en ervaring is belangrijker dan een diploma. Herken jij jezelf in de meeste van de hieronder beschreven kenmerken? Waar geen vinkje komt te staan, helemaal niet erg. Je krijgt bij ons alle ruimte jezelf te ontwikkelen en iedere dag te leren.
- Je bent secuur en let goed op de details
- Je hebt minimaal MBO4 werk en denk niveau en bent op zoek naar een nieuwe uitdaging
- Je hebt ervaring in een zelfstandige rol op administratief gebied
- Je bent iemand die kalm en objectief blijft. Lastige situaties zie je als een uitdaging
- Je bent continue op zoek naar het bereiken en behouden van kwaliteit
- Je hebt kennis van verzekeringen. Dit is geen must, wel een pré
- Je bent communicatief vaardig in woord en geschrift
- Jij spreekt en schrijft de Nederlandse taal uitstekend
Wat bieden wij jou?
- Een leuke interessante functie met ruimte voor eigen inbreng
- Een bedrijf waar innovatie en onderscheidend vermogen voorop staan.
- Een omgeving warin een pro-actieve marktbenadering wordt gehanteerd.
- Een prettige werksfeer en een goede teamspirit
- Persoonlijke ontwikkeling en opleidingsmogelijkheden
- Goede arbeidsvoorwaarden
Interesse? Neem dan meteen contact met ons op via 030-2337895 of stuur een mail naar Utrecht.randstad@nl.randstad.com
Uiteraard staat deze vacature open voor zowel mannen als vrouwen.
Sollicitatieprocedure
Om te reageren op onze vacatures voer je eenmalig je gegevens in. Hierdoor maak je automatisch een account aan op Mijn Randstad. Vanuit Mijn Randstad reageer je voortaan snel en eenvoudig op vacatures, kun je je gegevens beheren, je sollicitaties of salaris bekijken en nog veel meer.
Opgewekt stap je uit je auto, tram, bus of van je fiets. Bij binnenkomst loop je langs de verse bonenmachine. Voordat je naar je werkplek gaat, tap je een heerlijk kopje koffie en lust je dat niet? Geen probleem, thee en chocolademelk hebben we ook!
Met de geur van verse koffie (thee of chocolademelk) start je werkdag. Jouw werkplek bevindt zich op de 3e verdieping en je werkt daar in een open kantooromgeving. Samen met de andere collegas ben jij verantwoordelijk voor het behandelen en verwerken van verschillende claims. Met jouw team ben jij een onderdeel van het Shared Service Center.
Je start je computer op en begint je dag met een korte dagstart, een staand overleg van 5 tot 10 minuten, met je directe collegas. Daar deel je kort hoe het met je gaat en vertel je over jouw bezigheden, positieve verwachtingen, knelpunten en prios voor de dag. Dan start je je dag! Wat er die dag op je pad gaat komen is een verrassing. Het leuke aan deze functie is de afwisseling en dat hij uitdagend is! Je beschikt over een hoge mate van zelfstandigheid en je wordt door je collegas ondersteund waar nodig.
Je opent de gezamenlijke mailbox en je begint meteen met het beoordelen van een schadeclaim. Een klant heeft een klein ongelukje gehad maar gelukkig was het niet zijn schuld. Daarom maak je een claim aan die je naar de verzekeraar van de veroorzaker stuurt. Je zorgt ervoor dat alle gegevens kloppen en controleert dit dan ook goed. Wanneer je alles hebt doorlopen verzend je de claim.
Na de lunch in het bedrijfsrestaurant en een wandeling met je collegas ben je voldoende opgefrist voor de middag. In de middag besteed je samen met je team aandacht aan een complexe vraag die is binnengekomen. Je hebt de calculaties gemaakt en deze bespreek je. De deadline is volgende week, spannend! Voordat je naar huis gaat sluit je de dag af met je collegas.
Jouw persoonlijkheid en ervaring is belangrijker dan een diploma. Herken jij jezelf in de meeste van de hieronder beschreven kenmerken? Waar geen vinkje komt te staan, helemaal niet erg. Je krijgt bij ons alle ruimte jezelf te ontwikkelen en iedere dag te leren.
- Je bent secuur en let goed op de details
- Je hebt minimaal MBO4 werk en denk niveau en bent op zoek naar een nieuwe uitdaging
- Je hebt ervaring in een zelfstandige rol op administratief gebied
- Je bent iemand die kalm en objectief blijft. Lastige situaties zie je als een uitdaging
- Je bent continue op zoek naar het bereiken en behouden van kwaliteit
- Je hebt kennis van verzekeringen. Dit is geen must, wel een pré
- Je bent communicatief vaardig in woord en geschrift
- Jij spreekt en schrijft de Nederlandse taal uitstekend
Wat bieden wij jou?
- Een leuke interessante functie met ruimte voor eigen inbreng
- Een bedrijf waar innovatie en onderscheidend vermogen voorop staan.
- Een omgeving warin een pro-actieve marktbenadering wordt gehanteerd.
- Een prettige werksfeer en een goede teamspirit
- Persoonlijke ontwikkeling en opleidingsmogelijkheden
- Goede arbeidsvoorwaarden
Interesse? Neem dan meteen contact met ons op via 030-2337895 of stuur een mail naar Utrecht.randstad@nl.randstad.com
Uiteraard staat deze vacature open voor zowel mannen als vrouwen.
Sollicitatieprocedure
Om te reageren op onze vacatures voer je eenmalig je gegevens in. Hierdoor maak je automatisch een account aan op Mijn Randstad. Vanuit Mijn Randstad reageer je voortaan snel en eenvoudig op vacatures, kun je je gegevens beheren, je sollicitaties of salaris bekijken en nog veel meer.