ID: 4651
Advertentie ID: #4651 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Sensa Giulia Supremo carbon Full Ultegra 2x11 speed
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
- supermooie,superstijf en superlichte Sensa giulia Supremo
- maat 50 cm (c/t ) ik zelf ben 1.73 m
- komplete Ultegra 6800 11 speed , semi compact 52/36
- zadelpen , stuurpen en stuur SLR raceline carbon
- Ultegra pedalen
- prologo zadel
- carbon wielset shimano RS81 35 mm (nieuwprijs € 550,- )
- + 2 extra buitenbanden continental grand prix z.g.a.n. met binnenbanden
De Supremo versie van de Sensa Giulia lijn is net wat exclusiever, dan de andere fietsen in deze lijn, door het Monocoque Generation6 - Zero Void Curing - UD Carbon Fiber. Dit materiaal is net wat lichter dan het materiaal wat gebruik wordt in de rest van de Sensa Giulia lijn. De nieuwe technologiën maken de fiets licht, stijf, duurzaam en betrouwbaar voor prestaties die uw verwachtingen overtreffen. Ideaal voor de serieuze wielrenner!
i.v.m. blessure ben ik genoodzaakt om te stoppen met fietsen , dat is de reden dat ik mijn fiets verkoop.
Met deze fiets is maar 1 seizoen (recreatief) mee gefietst ketting en cassette zijn maar een paar maanden gebruikt.
Voor €975,- mag je de fiets komen halen. Supermooie en hele nette fiets voor een hele mooie prijs.
Wie komt hem halen 1x ander x.....
- maat 50 cm (c/t ) ik zelf ben 1.73 m
- komplete Ultegra 6800 11 speed , semi compact 52/36
- zadelpen , stuurpen en stuur SLR raceline carbon
- Ultegra pedalen
- prologo zadel
- carbon wielset shimano RS81 35 mm (nieuwprijs € 550,- )
- + 2 extra buitenbanden continental grand prix z.g.a.n. met binnenbanden
De Supremo versie van de Sensa Giulia lijn is net wat exclusiever, dan de andere fietsen in deze lijn, door het Monocoque Generation6 - Zero Void Curing - UD Carbon Fiber. Dit materiaal is net wat lichter dan het materiaal wat gebruik wordt in de rest van de Sensa Giulia lijn. De nieuwe technologiën maken de fiets licht, stijf, duurzaam en betrouwbaar voor prestaties die uw verwachtingen overtreffen. Ideaal voor de serieuze wielrenner!
i.v.m. blessure ben ik genoodzaakt om te stoppen met fietsen , dat is de reden dat ik mijn fiets verkoop.
Met deze fiets is maar 1 seizoen (recreatief) mee gefietst ketting en cassette zijn maar een paar maanden gebruikt.
Voor €975,- mag je de fiets komen halen. Supermooie en hele nette fiets voor een hele mooie prijs.
Wie komt hem halen 1x ander x.....