ID: 72792
Advertentie ID: #72792 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Omschrijving
Nieuwe g-star spijkerbroek. Ik heb hem een maat te groot gekocht en had de kaartjes er al afgehaald en een middag gedragen. Hij werd te wijd voor mij wat ik niet mooi vind. Hij is dus nieuw. Heb hem wel gewassen en kan hem dus helaas niet meer retourneren.
Verzendkosten voor de koper.
Verzendkosten voor de koper.