ID: 80265
Omschrijving
Prachtig vest, klassieker van een aantal jaren geleden. Zuinig op geweest maar ik draag het niet meer.. heel fijn vest voor koudere zomeravonden, ook als jas te dragen.
Kijk ook eens bij mijn andere advertenties voor meer by-bar, king louie, whos that girl, wow to go, sanita, hasbeens, blutsschwester, vintage retro. Ik verzend met traceercode voor €4, pakjes: dhl €4,50 euro of voor €5,75 thuis bezorgd. Postnl €6,75
Kijk ook eens bij mijn andere advertenties voor meer by-bar, king louie, whos that girl, wow to go, sanita, hasbeens, blutsschwester, vintage retro. Ik verzend met traceercode voor €4, pakjes: dhl €4,50 euro of voor €5,75 thuis bezorgd. Postnl €6,75